tisdag 14 maj 2013

Körsbäret trillar in på facebook!

Först en uppdatering om balkongen, där det nu frodas både mynta och lavendel och en fantastisk liten tomatplanta som jag hoppashoppas ska trivas där ute! Sen har mina små ruccolafrön börjat ge skott, inte stora, men de är på väg. Åh, vad jag älskar att se det gro! Potatisarna gör inte mycket väsen av sig ännu, likaså den nysådda gräslöken, men snart kanske, hoppas de mår bra. Rabarbern frodas och växer, ikväll blir det kompott av de största stjälkarna :)



Dags för nästa uppdatering och nyhet!
Nu när jag nu har suttit och körsbärifierat bloggen, fixat och donat och piffat till det här, så var det lika bra att ge den ett eget liv på facebook när jag ändå var i farten. Där kommer det finnas tips om inlägg, bilder och lite mer av livet bakom bloggen, sånt som kanske inte alltid tar sig hela vägen hit.

Så in med er och följ Körsbärets Kök på facebook!

För Körsbärets facebook, var god tryck här :-)

/Körsbäret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mer läsning:

pinit